Kurser

Blogging for virksomheder

Off 36

Blogging for virksomheder

Hvad kan virksomheder få ud af at blogge – og hvem skal gøre det? Skal vi bruge LinkedIn til at blogge eller gøre det på vores egen platform?

Begynd jeres virksomhedsblog med et kursus eller en workshop, så er I godt i gang.

Der er et hav af gode grunde til at blogge; lige fra at engagere medarbejdere med et formidlingsgen til at få en stærkere relation til kunden. LinkedIn kan med held bruges til ekstern virksomhedskommunikation, men mest af alt er bloggen er god måde at skabe relationer og vise viden på. Samtidig får du synlighed SEO-mæssigt, og der er ikke mange om budet.

Bestil et gratis rådgivningsmøde, inden I beslutter jer, om en blog er det rigtige for jer. Skriv til  Janne Aagaard for en aftale, helt uforpligtende.

Janne Aagaard er uddannet journalist med en master i kommunikation i Australien. Hun har i årevis undervist i sociale medier på Journalisthøjskolens Efteruddannelse, på erhvervsakademiet IBA i Koling og som deltids-lektor på IT-universitetet i kommunikationsdesign og digital projektledelse.

 

Indhold på introkursus

Et typisk opstartsbeløb består af oplæg og workshop, hvor vi efter klarlæggelsen af jeres behov holder oplæg om:

  1. Hvad er en blog egentlig – definition og fælles forståelse.
  2. Hvad karakteriserer den gode blog – eksempler og tendenser.
  3. Hvem kan blogge – og hvordan kommer man i gang.
  4. 10 gode råd til at blogge – sådan får du skrevet en blog.
  5. Miniøvelse med emner og ideudvikling.
  6. Spørgsmål og nogle gode links til at lære mere.

Der er også mulighed for at booke ekspert-pakken efterfølgende som går i dybden med emnevalg og sprog, KPI-fastsættelse og rækkevidde samt deling på sociale medier.

 

Hvad siger andre om kurset

Frisk og kompetent introduktion til emnet! Det var et super fint kursus.

Jeg har kun rosende ord tilovers for Janne Aagaard. Super inspirerende oplæg og nogle konkrete eksempler at tage med hjem. Står I over for udfordringer omkring blogging eller skal til at i gang med det, så tag fat i Janne.

Meget inspirerende dag om blog – frisk og kompetent introduktion til emnet! En blog kan være genvej til en at forbedre sin platform.

 

Praktiske oplysninger

Kurset udbydes både på dansk og engelsk, og det kan afholdes hos jeres virksomhed. Prisen varierer alt efter antallet af deltagere, men du skal forvente mellem 6.500 og 10.000 eks. moms for et 2-3 timers introduktionsforløb, mens en hel dag koster fra ca. 15.000 -25.000 kr.

  • Editor Rating
  • Editor's choice
  • Total score
  • User Rating
  • Editor's choice
  • Total score

Related Posts

Kontakt

Direktør Janne Aagaard
M: + 45 60 62 05 50
E: janne@mediekursus.dk

Få os ud til jer

Læs mere om vores virksomhedskurser og hvordan, vi kan hjælpe din organisation eller redaktion

Velkommen til mediekursus

Uanset om du er journalist, kommunikationsuddannet eller selvlært i mediebranchen, øges kravene til din faglige udvikling sig hele tiden. Vi tilbyder dig de bedste undervisere i branchen og inspirerende kurser til dig.

Læs om vores virksomhedskurser her...