Blogging for virksomheder

Hvad kan virksomheder få ud af at blogge – og hvem skal gøre det?

Begynd jeres virksomheds blog med et kursus eller en workshop, så er I godt i gang.

Der er et hav af gode grunde til at blogge; lige fra at engagere medarbejdere med et formidlingsgen til at få en stærkere relation til kunden.

Det gælder, uanset om du har en B2C eller B2B virksomhed. Samtidig får du synlighed, også rent SEO-mæssigt.

Bestil et gratis rådgivningsmøde, inden I beslutter jer, om en blog er det rigtige for jer. Skriv til kursusleder Janne Aagaard for en aftale, helt uforpligtende.

Janne Aagaard er uddannet journalist med en master i kommunikation i Australien. Hun har i årevis undervist i sociale medier på Journalisthøjskolens Efteruddannelse og er nu ekstern lektor på IT-universitetet i kommunikationsdesign.

 

Indhold på introkursus

Et typisk opstartsbeløb består af oplæg og workshop, hvor vi efter klarlæggelsen af jeres behov holder oplæg om:

  1. Hvad er en blog egentlig – definition og fælles forståelse.
  2. Hvad karakteriserer den gode blog – eksempler og tendenser.
  3. Hvem kan blogge – og hvordan kommer man i gang.
  4. 10 gode råd til at blogge – sådan får du skrevet en blog.
  5. Miniøvelse med emner og ideudvikling.
  6. Spørgsmål og nogle gode links til at lære mere.

Der er også mulighed for at booke ekspert-pakken efterfølgende som går i dybden med emnevalg og sprog, KPI-fastsættelse og rækkevidde samt deling på sociale medier.

 

Hvad siger andre om kurset

Frisk og kompetent introduktion til emnet! Det var et super fint kursus.

Jeg har kun rosende ord tilovers for Janne Aagaard. Super inspirerende oplæg og nogle konkrete eksempler at tage med hjem. Står I over for udfordringer omkring blogging eller skal til at i gang med det, så tag fat i Janne.

Meget inspirerende dag om blog – frisk og kompetent introduktion til emnet! En blog kan være genvej til en at forbedre sin platform.

 

Praktiske oplysninger

Kurset udbydes både på dansk og engelsk, og det kan afholdes hos jeres virksomhed. Prisen varierer alt efter antallet af deltagere, men du skal forvente mellem 6.500 og 10.000 eks. moms for et 2-3 timers introduktionsforløb, mens en hel dag koster fra ca. 15.000 -25.000 kr.

Kontakt

Direktør Janne Aagaard
M: + 45 60 62 05 50
E: janne@mediekursus.dk

Få os ud til jer

Læs mere om vores virksomhedskurser og hvordan, vi kan hjælpe din organisation eller redaktion