Twitter for virksomheder



Twitter er en effektivt platform til at få din organisations budskaber og historier ud, hvis man bruger det strategisk og henvender sig til den rette målgruppe. Få skærpet dine kompetencer på dette effektive kursus med den drevne #some-ekspert Janne Aagaard.

På kurset Twitter for virksomheder lærer I, hvordan du kan bruge Twitter som en del af din kommunikationsstrategi både til promovering, overvågning, til research, til netværk og videndeling.

Med over 4.000 journalister på det sociale medie og 150.000 danske aktive brugere er det oplagt at skrotte pressemeddelelsen og i stedet for nå de journalister og politikere, der interesserer sig for dine historier.

Hvem er målgruppen

Kurset henvender sig til kommunikationsfolk – eller ledere -, der varetager deres organisations Twitter-konto, og som har behov for sparring og værktøjer til at få strategisk mest muligt ud af tilstedeværelsen på Twitter. Vi kan skræddersy kurset til jeres niveau, uanset om det er til at komme i gang eller vi skal se på brugen af apps som Tweetdeck, Hootsuite og Buffer.

Kurset afholdes som virksomhedskursus – vi kommer ud til dig og afholder fra 6 deltagere og opefter.  Kontakt Janne Aagaard direkte for aftale.

Hvad siger kunderne

Twitter er et vigtigt arbejdsredskab i virksomhedens kommunikation – 5 stjerner til Janne.

Tak for et godt kursus – vi føler os godt rustet til at arbejde videre med strategien.

Kontakt

Direktør Janne Aagaard
M: + 45 60 62 05 50
E: janne@mediekursus.dk

Få os ud til jer

Læs mere om vores virksomhedskurser og hvordan, vi kan hjælpe din organisation eller redaktion

Velkommen til mediekursus

Uanset om du er journalist, kommunikationsuddannet eller selvlært i mediebranchen, øges kravene til din faglige udvikling sig hele tiden. Vi tilbyder dig de bedste undervisere i branchen og inspirerende kurser til dig.

Læs om vores virksomhedskurser her...